Cách tải raft 2023

Xem kết quả ở Konjic

Chỗ nghỉ Du lịch Bền vững

Dzajicaa Buk Rooms - Noahs Ark is located in the village of Džajići, 6 km from the town of Konjica.

Set in Konjic, Apartment in Konjic offers air-conditioned accommodation with a balcony and free WiFi. The property has river and city views.

Chỗ nghỉ Du lịch Bền vững

Facing the beachfront, Hotel Noor Konjic offers 4-star accommodation in Konjic and has a restaurant, garden and private beach area.

Located in Konjic, Apartmani Lux Novalić features a garden. Featuring a 24-hour front desk, this property also provides guests with a terrace.

Situated in Konjic, Slatki dom features accommodation with a balcony and free WiFi. This apartment has a garden and free private parking.

Located in Konjic, Apartment Raza provides air-conditioned accommodation with a terrace and free WiFi. This apartment features a garden and free private parking.

Chỗ nghỉ Du lịch Bền vững

Located in Konjic, DenyLana Apartman offers shared lounge, free WiFi, a shared kitchen, and an ATM. The property features city and mountain views.

Located in the centre of Konjic, just 50 metres from the Old Town and the Old Bridge, Hotel Oaza offers air-conditioned rooms, free Wi-Fi and free garage parking for all guests.

With city views, Apartments S&S is located in Konjic and has free WiFi.

Apartmani Adi&Ena has lake views, free WiFi and free private parking, situated in Konjic.

Lejla apartmani - Jablaničko jezero is set in Konjic and offers a garden. This beachfront property offers access to a terrace, free private parking and free WiFi.

Apartments Station is situated in Konjic. The property was built in 2012, and features air-conditioned accommodation with free WiFi.

Located in Konjic, Nera-etwa Konjic 2 room provides accommodation with air conditioning and access to a garden with a terrace.

Chỗ nghỉ Du lịch Bền vững

Surrounded by greenery, Herzegovina Lodges is set in Boracko Jezero. Free WiFi and free on-site parking are provided. There is a garden with a barbecue.

Chỗ nghỉ Du lịch Bền vững

Offering a small outdoor pool and a-la-carte restaurant, Eco village Raj u raju is located near the city of Konjic, 8 km away.

Chỗ nghỉ Du lịch Bền vững

Winter house in Noah's Ark is set in Konjic and offers a private beach area, barbecue facilities and a terrace.

Konjic-Hostel features air-conditioned rooms in Konjic. All rooms boast a kitchen and a shared bathroom. The accommodation offers a 24-hour front desk, and organising tours for guests.

Apartments Jablanica is situated in Konjic and offers a garden and a terrace. This beachfront property offers access to a patio and free private parking.

Set in Konjic, S&R Hostel offers accommodation with a balcony and free WiFi. This apartment features a garden and free private parking.

Set in a green natural area close to the Neretva River, Hotel Konjic features air-conditioned rooms with cable TV, free Wi-Fi and views of the nearby mountains.

Set in Konjic, Hotel Konak Konjic has a bar and a terrace. Among the facilities of this property are a restaurant, a 24-hour front desk and room service, along with free WiFi throughout the property.

Offering free WiFi and lake views, Spago Apartment is an accommodation located in Konjic. This apartment features a garden and free private parking.

Mountain house with pool “Prenj” is located in Konjic and offers a terrace. This holiday home features a private pool, a garden and free private parking.

Situated in Konjic, Big mama's Apartments features accommodation with free WiFi and a garden with a terrace and lake views. Some units have a seating area and/or a balcony.

Featuring accommodation with a terrace, Apartment Stari Pazar is located in Konjic. This property offers access to a balcony and free private parking.

Konjic: tìm thấy 46 chỗ nghỉ

Estrada Barro Preto 3155, Três Coroas, CEP 95660-000, Brazil – Hiển thị bản đồ

Sau khi đặt phòng, tất cả thông tin của chỗ nghỉ, như số điện thoại và địa chỉ, sẽ được cung cấp trong thư xác nhận đặt phòng và trong tài khoản của bạn.

Video Cách tải raft free

Sống sót qua đại dương trong trò chơi video nhiều người chơi này

Raft là một trò chơi video sinh tồn góc nhìn thứ nhất cho phép bạn trải nghiệm những nguy hiểm và cảm giác mạnh của một cuộc phiêu lưu trên biển. Được phát triển bởi RedBeet Interactive và được xuất bản bởi Axolot Games, Raft có các chế độ chơi đơnchơi nhiều người chơi trực tuyến . Lần này, cuộc sống ảo của bạn bị đọ sức với các đại dương, và bạn phải thu thập, chế tạo và chiến đấu theo cách của bạn để an toàn trong một môi trường hỗn loạn .

Tiếp tục về phía trước

Trò chơi video sinh tồn là một thể loại phụ của thể loại hành động . Chúng luôn được đặt trong môi trường thù địch, thường là với thám hiểm thế giới mở, sẽ yêu cầu bạn bắt đầu chỉ với một vài vật phẩm trong tay và suy nghĩ nhanh về cách giữ gìn cuộc sống của bạn. Đôi khi, các thể loại phụ sẽ được trộn lẫn với những người khác như kinh dị , điều phổ biến cho các trò chơi khải huyền zombie . Tuy nhiên, bạn thường sẽ tìm thấy các trò chơi sinh tồn mô tả cuộc sống thực, tuy nhiên, như bị mắc kẹt giữa một khu rừng nguy hiểm hoặc một cơn bão tuyết dữ dội.

Các yếu tố cơ bản hầu hết đều giống nhau. Bạn có thể tương tác với hầu hết những gì bạn có thể nhìn thấy và thu thập các tài nguyên quý giá sẽ giúp bạn sống sót dù tình huống của bạn là gì. Ở mặt trước này, Raft không có gì khác biệt, và với bối cảnh ở vùng biển rộng lớn trên thế giới, bạn sẽ cần tất cả trí thông minh của mình để theo kịp biển.

Chinh phục biển

Được gọi là một cuộc phiêu lưu trên đại dương hùng vĩ của người Viking, kể từ đó, Raft nổi bật với những cuộc gặp gỡ sinh tồn kinh điển mà bạn cần phải trải qua. Bạn bắt đầu bị mắc kẹt trên một chiếc bè nhỏ giữa đại dương, chỉ với một cái móc nhựa cũ là công cụ của bạn. Bạn cần sử dụng nó để liên tục lấy các mảnh vỡ khác nhau trôi qua bạn, vì hiện tại không có bất kỳ nguồn tài liệu nào khác bạn có thể truy cập.

Từ lũa đến chai nhựa, bất cứ điều gì có thể hữu ích cho bạn. Bạn càng ra khơi, hàng tồn kho của bạn sẽ càng phát triển. Và tất nhiên, nó càng có thể cho bạn cơ hội chế tạo và xây dựng các công cụ, vật phẩm và cấu trúc có giá trị mà bạn cần, thậm chí cho phép bạn nâng cấp chiếc bè mỏng manh của mình. Cuối cùng, bạn cũng sẽ tìm thấy những hòn đảo bí ẩn và những chiếc thuyền nổi , và có thể khám phá và thu thập thêm tài nguyên.

Thêm vào đó, Raft bao gồm một cốt truyện trực tuyến, cho phép bạn tìm kiếm manh mối về những gì đã xảy ra với thế giới và mọi người khác. Tuy nhiên, điều tuyệt vời ở Raft là thực tế là bạn cũng có thể lập nhóm với bạn bè trực tuyến thay vì đi một mình. Với thời tiết nguy hiểm và những động vật hung dữ như cá mập, thật tiện lợi khi có ai đó theo dõi bạn.

Không có đại dương quá rộng lớn

Có rất nhiều game sinh tồn với chế độ nhiều người chơi ngoài kia có xu hướng làm rất tệ vì cơ sở người chơi của nó. Tuy nhiên, Raft vượt trội trong nó thay vì nó thúc đẩy tình bạn và tinh thần đồng đội hơn là một cuộc thi để xem ai sẽ tồn tại lâu hơn trong thế giới nước của nó. Khám phá thế giới mở của nó khuyến khích bạn mạnh dạn và khám phá những điều chưa biết, vì vậy nếu bạn là người hâm mộ thể loại game sinh tồn này, đây là một tựa game rất được khuyến khích để thử với bạn bè.